Κυριακή 7 Οκτωβρίου 2012

★ INTERVIEW► Κρόνος ★


01: Πες μας λίγα λόγια για σένα, πώς και πότε ξεκινήσες να ασχολείσαι με το Χιπ-Χοπ, τί ήταν αυτό που σε ώθησε σε αυτή την κουλτούρα;

Κατ'αρχην καλησπερα και ευχαριστω για την συνεντευξη. Άρχισα να ακούω αυτην την μουσική απο το 1997-98. Μου άρεσε ο ηχος της όλης φάσης και δεν ήθελε και πολύ για να κολλήσω.Το 2002-03 μαζί με τον Μπελαφόν,τον Χρονοναύτη και λίγο αργότερα(2004) τον Ραφινάτο γίναμε ένα team με όνομα:ΚΡΥΦΗ RAPΣΩΔΙΑ[Κ.R].



02: Τί επιρροές και ακούσματα είχες στις πρώτες σου επαφές με το είδος;


Σαν πιτσιρικάς τα ακούσματα μου ήταν οι ΖΝ-ΤΧC-HMIZ KAI FF.C, και αργότερα άρχισα να ακούω ΒΟΡΕΙΑ ΑΣΤΕΡΙΑ-ΒΗΤΑ ΠΕΙΣ κ.τ.λ. από Ελληνικό hiphop ,ενώ από ξένο μου άρεζαν και μου αρέσουν BUSTA RHYMES-SNOOP DOGG-METHODMAN.


03: Μίλησε μας για την δουλειά σου, έχεις κυκλοφορήσει κάποιο album; Άτομα με τα οποία έχεις συνεργαστεί;

Σαν team έχουμε κυκλοφορήσει επίσημα 2 δίσκους: το “επεξήγηση” και το “24 ώρες” με την παραγωγή του δίσκου να την έχουν επιμεληθεί ο Μικρός Κλέφτης και ο Mondi από Βορ.ας, ενώ σαν solo έχω βγαλει 5 δίσκους: το “Απλά μια αφορμή”, το “Έκτακτο”, το “Goldentape vol.1”, το “Goldentape vol.2” και το “The Unmixed” που περιέχει κάποια ακυκλοφόρητα κομμάτια δικά μου και κάποια ακυκλοφόρητα σαν Κ.R πριν διαλυθούμε. Έχω παίξει σε lives μαζι με πολλούς γνωστούς και με άλλους όχι τόσο καλλιτέχνες και συγκροτήματα.Ενώ κομμάτια έχω κάνει κυρίως με 3D-Attackes Raps-Aνάρχων-Αυθεντία.

04: Το ύφος των τραγουδιών σου είτε θεματολογικά, είτε παραγωγικά έχει κάποιο συγκεκριμένο στυλ;
Κυρίως γράφω battle κομμάτια χωρίς όμως αυτό να είναι και το μοναδικό στοιχείο στην δουλειά μου.Έχω γράψει και κοινωνικο-πολιτικά και ερωτικά και καθαρά προσωπικά κομμάτια που δύσκολα τα καταλαβαίνει ο ακροατής. 

05: Υπάρχει κάποιο απο τα κομμάτια σου το όποιο έχεις ξεχωρίσει περισσότερο από τα άλλα, αν ναί για ποιο λόγο;


Όχι, όλα τα τραγούδια μου τα ξεχωρίζω το καθένα για διαφορετικό λόγο ,με κοινό σημείο αναφοράς εμένα και  μια ιστορία μου.


06: Ζώντας στην Θεσσαλονίκη, μία πόλη της Ελλάδας όπου το Χιπ-Χοπ υπάρχει και αναπτύσσεται έντονα μέσα σε αυτή, πιστεύεις πως αυτή η κουλτούρα θα παραμείνει για καιρό στην επιφάνεια, ή είναι κάτι που έχει γίνει μόδα και θα ξέχαστει με την πάροδο των χρόνων;





Κάποτε ήταν μόδα το hardcore Rap ,αργότερα έγινε το RnB και τώρα είναι το Swag, ρόδα είναι και γυρίζει. Ένας κύκλος κλείνει και ένας νέος ανοίγει.Οπότε ναι ,πιστεύω θα μείνει για πολλά χρόνια ακόμα στην επιφάνεια ,απλά με κάποιες διαφοροποιήσεις κάθε φορά.






07: Πιστεύεις πως το Χιπ-Χοπ, αναπτύσσεται στην επαρχία όπως στην Αθήνα και στην Θεσσαλονίκη, ή λόγω του ότι είναι πιο στενοί οι κύκλοι, θεωρείται από αρκετούς ακόμα παρεξηγίσημη αυτή η μουσική;

Όχι, το hiphop στην επαρχία έχει αναδείξει πολλούς καλλιτέχνες, αν και στην αρχή είναι πιο δύσκολα τα πράγματα μέχρι να βρεις την φάση σου και τα άτομα  που θα ταιριάξετε. Στην πορεία μπορεί να γίνει πιο όμορφη φάση απ'οτι σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη ,γιατί σε μια μικρή κοινωνία σε μαθαίνουν πιο εύκολα ειδικά σήμερα με τη βοήθεια του internet. Από 'κει και πέρα σίγουρα υπάρχουν και εξαιρέσεις.

08: Μίλησε μας για τους μελλοντικούς σου στόχους. Ετοιμάζεις κάτι καινούργιο για το άμεσο μέλλον;

Αυτό τον καιρό είμαι studio και ηχογραφώ το “first mode” που θα είναι μαζί με τον  dj Rafinato  με τα beats να είναι από βινύλια και ταυτόχρονα ετοιμάζουμε μαζί με τον Dolo Beats το “one project”.Θέλω να πιστεύω πως και τα δύο θα βγούν άμεσα.

09: Όπως ξέρεις, σε λίγο καιρό θα κυκλοφορήσει το πρώτο Mixtape του Blog με τίτλο "Από Γειτονιά σε Γειτονιά" στο οποίο θα συμμετέχεις. Πες μας λίγα λόγια για το κομμάτι που έστειλες. Πως σου φαίνεται η ιδέα αυτής της συλλογής;

Η συλλογή αυτή -και κάθε συλλογή που κυκλοφορεί -είναι πολύ καλή κίνηση ,γιατί εκτός των άλλων είναι ωραίο να βγαίνουν και να δείχνουν την δουλειά τους κάποια σχήματα και καλλιτέχνες, που δεν έχουν δει μεγάλη ανταπόκριση από τον κόσμο.Όσον αφορά εμένα ,το κομμάτι που επέλεξα να βάλω στο “από γειτονιά σε γειτονιά” είναι ένα κομμάτι που έχουμε κάνει σαν “one project” με συμμετοχή του Bis[Attackes raps] στο ρεφρέν, και μιλάει για τους “Ανθρώπους” ,που είναι και ο τίτλος του τραγουδιού.Η συνέχεια στο τραγούδι...

10: Πες μας για κάποια Live που έχεις κάνει μέχρι στιγμής. Υπάρχει κάποιο που έχεις ξεχωρίσει;

2 φορές που έχουν έρθει οι ΖΝ στην Θεσσαλονίκη, στην παρουσίαση “λόγια μπραντό” του Ζήνων, στην παρουσίαση του “κάνε ντου” του Ύπο, 2 χρονιές στο Battle of the best, στο καταζητείται του 12ου Πίθηκου και στο ρίμα για χρήμα tour, είναι κάποια απο τα lives που έχω παίξει. Σίγουρα υπάρχουν συναυλίες που μου έχουν μείνει περισσότερο στο μυαλό από κάποιες άλλες ,αλλά όλες μου έχουν δώσει πράγματα και εμπειρίες.

11: Αν σου δινόταν η ευκαίρα να πάιξεις οπουδήποτε, σε ποια περιοχή θα επέλεγες να παίξεις που δεν έχεις παίξει μέχρι στιγμής;
 

ΑΘΉΝΑ γιατί δυστυχώς μετά από τόσα χρόνια ,δεν έχω καταφέρει να δω το κοινό της πρωτεύουσας από κοντά. Ποιος ξέρει ,ίσως φέτος να μπορέσω να το ζήσω και αυτό.

Σε ευχαριστούμε πολύ και σου ευχόμαστε καλή επιτυχιά σε κάθε σου βήμα!!

Site: www.kronos-anakin.tk
Facebook: Kronos Anakin



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου